HIDUP BARU

assalamualaikum readers :) korang sihat? hmm. title, hidup baru :o aku single, bru je break dengan barique. ngeh. takpayah tahu sebab apa. aku suka sorang budak nih, nama dia @#$%^ emm, rahsia. tapi, aku tahu dia x suka aku and x pernah suka aku. dia taken kot sekarang nthlaa lama x dgr cerita dia. tp td dia ada chating dgn aku x sempat ckp pape pun sbb dia dh offline -.- dulu kan, kitorang rapat tau sllu text, call, chating tp sekarang dah tak sbb dia dh rapat dgn ex dia. rasa sedih sangat tp kena redha laah tuhan sengaja bgi aku ujian yg sgt pehh, susah aku nk hadapi. cehh, ayat ._. hmm. cinaa, imissyou so fucking damn much ! faham lah aku, aku suka kau weh ! 
aku dah lama pendam perasaan ni doh, x sanggup lg. tiap-2 malam aku try untuk call kau tp aku takut sbb nnt ex kau marah aku. so, aku just tgk gambar-2 kau yg aku download dulu. rindu wehh :']




                                               FOREVER ALONE (Y)

No comments:

Post a Comment