SAKIT HATI

hi everyone :) sory , x de mood harini. hmm. title, sakit hati. cm pelik je bunyi ? okay, nvm. td kt sekolah aisyah kata nk celebrate hamper yg kitorang mng smlm, then td sblum blik diorang dh bukak hamperr tu and amik sorang satu diorang tunggu kt dpn klas maju yg tinggal and x ber-owner muruku and ape tah tu je yg diorang nk bg aku , hairyna and miza ? hmm baik takyah. diorang amek smua yg sdp2 . lychee la , potato la , butter cookies laa. bengang doh skit hati thu skit hati ? dahla nk acting x ajak aku, fikir diri sendiri miza ngn fakhri yg dulu group lain pon boleh msuk. aku yg snggup ponteng hockey just nk pergi training acting pon x dpt msuk. agak agak ah aisyah. skang ni perangai kau lain gila ! mengada ngada, selfish. sory aku terpaksa tulis kt blog sbb aku x sanggup nk simpan lagi kt dlm hati aku. aku tulis dlm ni dgn penuh perasaan tahu? hmm.

No comments:

Post a Comment